workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Sommartider

Kategori: Greta

Idag hade jag ställt klockan på ganska tidigt (08.30) så jag skulle hinna upp och jogga. Har provat att springa innan frukost vid ett par tillfällen, men det fungerar inte för min del. Jag känner mig orkeslös och tung i kroppen om jag inte fått i mig lite kolhydrater på morgonen. Så jag åt ett par mackor och drack mitt sedvanliga morgonte innan rundan. Soligt men inte för varmt ute, perfekta förhållanden. Det gick tyvärr inte så lätt som jag hoppades, då jag har träningsvärk i rumpa och ben från igår. Dessutom snubblade jag på en rot och skrapade händer och knän med en film-aktig kullerbytta för att rädda fallet som avslut. Jag vill tro att det såg snyggt ut i alla fall. Men det var ändå skönt att röra på sig, och stigen runt sjön mina föräldrar bor vid är ganska oslagbar. Vackra omgivningar under löprundan kan verkligen förhöja upplevelsen för mig. Riktig sommarkänsla.

Just nu äter jag lunch och resten av dygnet ska spenderas ute i Aspvik med tre underbara vänner som jag varit vän med sedan 2005. De är så fina på alla sätt. Om jag känner oss rätt kommer det bli en del godsaker så det känns bra att ha joggat och grundat med nyttig mat. Önskar er alla en trevlig helg! Hoppas att vädret håller i sig!

 
 Har fått kritik att det är för lite rosa i bloggen, så här fick ni lite rosa motivation ...

//Greta

Kommentarer

  • noicetjejen säger:

    Hihi, känns bra att indirekt ha blivit omnämnd i ett inlägg! Och bra med rosa tycker jag :D

    Svar: Du har blivit direkt omnämnd i tidigare inlägg också Noice-tjejen ;D <3
    Robert och Greta

    2013-07-29 | 11:42:48

Kommentera inlägget här: