workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Smakar Snickers!

Kategori: Greta

En snabb uppdatering. Måste bara berätta hur otroligt goda de nya proteinbarsen blev! Använd smaken "vanilj/våffla" på pulvret, och följ vårt recept! Ni kommer inte att bli besvikna. De smakar godis. Fast de är nyttiga - perfekt näringsinnehåll för post workout!
 
 
Idag har stora delar av dagen ägnats åt plugg, men strax efter kl 18 smsade Robert och frågade "Gymmet kl 19?". Och efter vilodagen igår kan man ju inte säga nej till bröst-, triceps- & axelträning. Det gick helt ok, och jag vann över Robert på push up challenge, hehe. Fast jag har ett rejält försprång eftersom jag kör från knä och Robert från fötter ... Men det är kul att inte kollapsa först i alla fall.
 
Jag har börjat träna axlar nu igen, efter min rehab. Det går ganska bra. Har fortfarande känningar, men jag kör aldrig vissa övningar och så höga vikter till den grad att det gör ont. Nu väntar en ny vecka med mer plugg, nollning och träning. I kylen står en stor tallrik nya proteinpannkakor som jag lagade i morse. Med hallonsmak på proteinpulvret, jättegott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: