workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Nu kör vi tjejer

Kategori: Greta

Jag älskar att inspireras av kvinnor som tränar. De jobbar hårt för att uppnå resultat, och jag är mäkta imponerad av den otroliga fysik vissa individer uppnår. Det är härligt att det vältränade idealet kommer tillbaka, eftersom det uppmuntrar till en mer hälsosam livsstil. Det enda jag stör mig på inom den kvinnliga fitnessmodell-världen är att det är så väldigt förekommande med fake boobs. Har skrivit om det förut, och efter lite mer research och fräscha bilder kommer jag säkerligen att ta upp ämnet igen. Håll utkik efter en till bröst-rubrik! Nu ska jag langa lite inspirerande bilder. Modellerna har olika kroppstyper, och vissa har bröstimplantat medan andra inte har det. Jag anser att alla är vackra, och bilder som dessa motiverar mig att ta i lite extra på gymmet!
 
 
 
 
 
 
Jag är medveten om att många av bilderna som publiceras här är väldigt sexuellt anspelande. Det tycker jag att de får vara. Precis som kvinnor har rätt till sin kropp - t. ex. att göra bröstförstoringar eller inte, träna eller inte, äta choklad eller sparris - så har vi också rätt till den sexualitet vi än har, och hur/till vilken grad en vill uttrycka den.
 
//Greta

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Bra skrivet Greta, håller med dig till viss del :)

    2013-09-26 | 09:30:48

Kommentera inlägget här: