workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Vått!

Kategori: Greta

Kort uppdatering om löpning i regnet. Det var hur skönt som helst. Aldrig den jobbiga hetta som kan uppstå när man joggar på sommaren. Regndropparna och den något svalare lufttemperaturen svalkade behagligt. Rekommenderar skarpt att springa när det regnar!

Mitt bröst då jag kom in efter löprundan idag.
 
Åt en Allévo Bar efter träningen både igår och idag. ”High Protein, Low Calorie Bar”.

61 g, 200 kcal. Innehåller 29 % protein – sojaprotein och mjölkprotein. Väldigt god och smidig post-workout. En nackdel är att det är ganska dyrt med sådana där.

Ikväll ska jag jobba ett extrapass på butiken i 3 timmar. Det kommer nog att bli kul. Känns inte som att jag kommer missa något roligt eftersom folk ändå brukar sitta inne då regnet öser ner. Eller vad vet jag, ni kanske ger er ut och joggar?;)

//Greta

Kommentarer

  • linnca säger:

    Boooooooobs!

    2013-07-31 | 22:10:37

Kommentera inlägget här: