workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Nollning

Kategori: Greta

Insparken på mitt och Roberts program har dragit igång på allvar. Båda är faddrar så räkna med mindre uppdatering under den närmsta tiden! Alla nya beteendevetare verkar assköna, och det är flera som är intresserade av träning och kost vilket jag tycker är jättekul. Och många är vegetarianer. Yay! Har redan kört ett bröst- & tricepspass igår med en av våra nollor, Markus, och det var riktigt roligt. Han var kunnig och det är alltid nyttigt när man kan dela med sig av olika tips och erfarenheter under träningen. Lite ny input.
 
Idag körde jag ben, rumpa & nedre rygg. Och så axelrehab som vanligt. Det gick bra. Har inte blivit så svettig på länge. Beror främst på att jag vilade så lite som möjligt mellan seten. Under eftermiddagen har jag bara lagat mat, ätit maten och återhämtat mig. Ikväll väntar nämligen den tredje festdagen i rad och det tär lite på en. Försöker i alla fall äta, sova och träna ordentligt i så stor utsträckning som möjligt. Då klarar man sig bra.
 
Marklyft. Alltid lite häftigare när övningarna utförs av en snygg tjej.
Jag har höjt i marklyft sedan innan sommaren faktiskt, men kör fortfarande på lättare vikter än jag borde klara av med tanke på min vikt samt vad jag tar i andra relaterade övningar.
 
//Greta

Kommentarer

  • Aennil säger:

    Bilden made my day dåra

    Svar: Aa, eller hur!
    Robert och Greta

    2013-08-31 | 19:15:43

Kommentera inlägget här: