workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Googla lite vetja!

Kategori: Robert

Det var längesen jag skrev nu och Greta har börjat att klaga lite på mig. Med all rätt!. Till mitt försvar har jag skrivit ett inlägg men det försvann spårlöst när jag skulle publicera det. Det fick mig att tappa min skrivlust. I övrigt har träningen gått som vanligt. Jag har gymmat ganska mycket, kört mycket olika styrkelyft som marklyft, benböj och frivändningar. Det känns bra eftersom det involverar väldigt många delar av kroppen samtidigt.  
 
Jag har även haft tankar om bloggen i bakhuvudet när min träning har pågått. Något som Greta nämner i sitt senaste inlägg är att hon tränar för att det är roligt. Det fick mig att inse att det är av den anledningen jag tyckte att den här bloggen var en bra idé, för att det ska vara roligt att skriva. I mina inlägg som är till att komma efter det här tänker jag skita fullständigt i att skriva vad NI vill läsa och istället skriva det jag vill skriva och håller ett underhållningsvärde för mig. Jag skiter helt enkelt om ni lär er något när ni läser mina inlägg. Om ni är vakna lär ni göra det ändå och om ett ämne faktiskt är intressant så har jag hört talas om något nytt fenomen som kallas Google. Ska tydligen vara ganska bra. https://www.google.se/ (här är en länk till fenomenet)
 
Jag är bra på tränining men det är svårt att få ut min pedagogiska ådra, som jag vill tro att jag har,  i texten. Den skiner nog igenom bättre om man träffar mig personligen. Dessutom gillar jag inte att säga till er hur saker är eller hur ni ska göra. Olika saker funkar för alla och även om det finns studier som visar en sak vet man inte aldrig hur de är utförda och kan inte vara säker på hur bra validitet undersökningen har. Det är mer än viktigt att kolla källor och värdera den fakta som man tar till sig. 
 
Jag känner att jag har snackat mycket skit i det här inlägget och jag har ingen aning om vad jag ska ha för rubrik på inlägget. Men jag tänkte ändå hinna nämna att jag har fått kritik för att bloggen är tråkig för den saknar bilder. Jag håller med. Däremot kommer jag nog inte än på länge lägga upp bilder på mig sjlälv eftersom jag tycker att ta bilder på sig själv och lägga upp kan vara det töntigaste som finns att göra som kille. Jag vet inte riktigt varför men jag får rysningar i kroppen när jag tänker på andra killar göra det och jag vill inte ens tänka tanken att göra det själv.
 
Ni som har kommit ända hit i det här långa och ganska tråkiga inlägget är värda en klapp på axeln. Säg till om ni förtjänar en så ska jag se vad jag kan göra åt saken. 
 
Peace (work)out!
 
//Robbelibob

Kommentarer


Kommentera inlägget här: