workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Ledig dag

Kategori: Greta

och solen har precis tittat fram genom molnen för första gången idag. Men det gör ingenting att vädret hållt mig inomhus, för jag har nu börjat tagga till ordentligt inför ett Ruffie-pass som börjar klockan 19 på Grisslinge havsbad. En granne och barndomsvän, Christine, är instruktör ikväll. Hennes lillebror Jonas och jag ska dit och jag hoppas på en tuff Ruffie Training. Ska ta cykeln dit, för jag bor bara några kilometer från Grisslinge. Jag har inte så mycket mer att tillägga just nu, men det kanske kommer en liten uppdatering ikväll om jag överlevt träningen. ;)
 
Men här kommer i alla fall ett par bilder på Christine som instruktör. Hon är riktigt bra i sin roll, och en stor inspiration träningsmässigt:
 
Ett gäng som kämpat hårt på Grisslinge havsbad.
 
//Greta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: