workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Wos fyller två veckor!

Kategori: Robert

Idag fyller Wos, Workoutsquad, två veckor och i.o.m det tar även Greta en liten paus från skrivandet och åker till Gotland. Med gläjde tar jag hand om bloggen tills på onsdag då hon är tillbaka. Det känns bra speciellt eftersom jag har varit lite mindre produktiv när det gäller inläggen i jämförelse med henne.
 
Dagens inlägg kommer handla mindre om träning och mer om annat. Jag har ambitionen att den här bloggen ska bli bättre och bättre i takt med att jag själv samt mina träningskunskaper också blir det. Jag hoppas även läsarna blir fler och fler. För att roa mig har jag idag, förutom att köra ett bröstpass, skissat lite på idéer på hur en logga skulle kunna se ut för bloggen. Om "Aldrig Vila" har en fancy logga vill jag också ha det. Här är två förslag och ni får ursäkta för mina brister i ämnet bild.
 
Förslag nr 1.
 
 Förslag nr 2.
 
Väldigt tjusigt! Om ni skulle råka komma förbi bloggen får nu lov att rösta i kommentarsfältet vilken som är bäst. Jag är dock ganska säker på att Greta kan göra något bättre och har något att säga till om i frågan men det skulle vara kul ändå!
 
Imorgon är det äntligen måndag och då är planen att jag ska skriva lite om de kurser jag kommer ta i höst som handlar om kost. 
 
Peace (work)out!
 
//Robert
 
 

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Jag röstar på att Greta gör loggan......

    Svar: Anledningen till att vi ens ska ha en logga är tydligen att det är viktigt då vårt klädmärke kommer ut (!) ... Så, den är inte så aktuell just nu. Men tack, Kajsa, för engagemanget. Det känns bra att du röstar på mig utan att ens ha sett min konstnärliga förmåga ;) //Gretchen
    Robert och Greta

    2013-07-15 | 14:17:43

Kommentera inlägget här: