workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Shopping, shopping, shopping!

Kategori: Robert

Eftersom det här är "just another fashion blog" tänker jag berätta om dagens små inköp! Det blev sååå fabulous och inköpen är ûnderbaraaaa!! Är den lyckligaste personen i världen just nu <3
 
Okej, skämt åsido. Det kanske är lite onödigt att skriva en sådan början på inlägget men det är inte helt annorlunda från vad jag känner. Jag vet att många blir lite extra sugna att gå till gymmet när de har köpt nya träningskläder (tänker inte nämna några särskilda kön) men det är inte träningskläder som jag har spenderat mina välförtjänta bidrag på. Däremot har jag invisterat i kosttillskott. Jag kommer den närmaste månaden att pröva tre produkter som är helt nya för mig och den tanken gör mig väldigt motivierad till att styra skutan mot gymmet genast.
 
Dagens inköp i annan förpackning än standarden. Från vänster: Black Protein Choklad/Hasselnöt, Whey 80 Cookie and Craem, Maltodextrin Malto-Flex Pure.
 
Jag måste börja med att säga att jag nästan skäms för att jag är så orutinerad på att blogga att jag inte tar bild på dem i produkterna i deras strandardförpackningar. Ni få helt enkelt ha lite tålamod med mig. Jag köpte samtliga prudukter i butik och det är vädligt praktiskt. Det var till min stora överraskelse de faktiskt hade två stycken riktigt bra här i Uppsala. Jag har förut alltid förlitat mig helt på gainers men som min kompis Per upplyste mig om om att det blir billigare i längden att köpa proteinet för sig och kolhydraterna för sig. 
 
Kalaset gick på endast 308 kr vilket jag tycker är en bra deal. Maltodextrinet som är det enda på bilden i sin standardförpackning räcker dessutom i 133 portioner. Den tillsammans med pulvret i mittenburken är köpta på Gymgrosissten och är båda av märket Star Nutrition. Mittenburken innehåller Whey 80 med smaken Cookies and Cream och jag är väldigt sugen på att prova den. Den låter barnsligt god och att döma av min kompis blir man även barnslig och skuttar runt och sjunger "cookies and cream" med gäll röst altl för ofta när man konsumerar den (nämner inga namn: Johan Kron). Pulvret längst till vänster är också protein som jag även fick möjligheten att smaka i butiken. Den är mycket god och mycket prisvärd. Den är köpt på Proteinbutiken och är ett exemplar av deras egna protein Black Protein. 
 
Det känns bra att ha skaffat mig detta förråd av kosttillskott eftersom jag gärna börjar bulken stegvis istället för att börja med allt vad bulkning innebär utan förvarning eller startsträcka. 
 
Peace (work)out!
 
Robban
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: