workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Ont

Kategori: Robert

Har varit en mindre bra dag ur träningsperspektiv. Började med att skada nacke/rygg under andra setet av chinsen idag på gymmet. Väldigt synd eftersom jag det är BRÖST imorgon! Vet dock inte om det kommer att påverka särskilt mycket. 
 
Körde klart mitt skuldror/latspass idag trots smärtan som började redan tidigt (jag körde chins som första övning). Något jag aldrig skulle rekommendera någon annan att göra men jag kunde inte låta bli att forsätta. Såvida jag inte kollar uppåt eller åt sidan med huvudet överlever jag smärtan. Jag hoppas det inte är något allvarligt och att smärtan försvinner snart. 
 
Hoppas jag kan dela med mig av lite bilder imorgon och goda nyheter om nacken!
 
Peace (work)out
 
//Robert

Kommentarer


Kommentera inlägget här: