workoutsquad.blogg.se

spread the workout and join the squad

Inga badshorts, tack!

Kategori: Robert

Jag vill verkligen inte säga åt er vad ni ska göra men om du är en av den som har på sig  dessa shorts eller liknande på gymmet: 
Snälla sluta med det! Jag vet att jag inte är rätt person att säga åt er vad ni ska ha på er men liknande shorts är inte ens tillåtet att ha på stranden längre (om de nu någonsin har varit det) och jag fattar inte varför man skulle vilja ha dem på gymmet. Jag kan inte komma på en enda bra anledning till att gymma i dem. De kallas för badshorts och rent logiskt är det namnet valt eftersom det är meingen att man ska bada i dem. Om ni har på dem för att ni lider av chikenlegs syndrome kan ni ju ta på er mjukisbyxor istället.
 
På mitt gym i Tyresö var det totalt 8 personer där under tiden jag tränade idag. Väldigt få. Det komiska var att två utav dem, två biffiga och annars ganska gymmedvetna killar, hade exakt den här typen av byxor på sig. Och klockan var åtta på kvällen så jag tror knappast att de planerade att ha dem på sig på beachen efteråt. Sen hjälper det inte att de matchar byxorna med strupmor som går halvägs upp till knäna. 
 
Nu har jag talat ut! Jag hade ett riktigt bra pass idag. Jag körde bröst och triceps och när jag gick på triceps körde jag mycket dropsets. Kändes riktigt bra. 
 
Peace (work)out!
 
//Robban
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: